تصویر هفته: گل زعفران در دست زن کشاورز - خراشاد (م. آرین پور) در نوشته:تصاویر زیبایی از برداشت زعفران در خراشاد / Saffron Harvest in Khorashad
شخصیت های برجسته منطقه خراشاد
آخرین تغییرات در این صفخه را می توانید در صفحه نخست ببینید :

روحانیون و مجتهدین به نام
اعضای هیئت علمی, اساتید و مدرسین دانشگاه و پزشکان و دانشجویان دکتری (PhD) و دارندگان رتبه های علمی کشوری و استانی
مدیران, روسا, معاونین, مشاوران, کارشناسان مسئول

تولید کنندگان صنعتی و کشاورزی, مدیران شرکت ها, موسسات اجتماعی و فرهنگی
هنرمندان, شاعران, نویسندگان و ..
مربیان، اعضا و قهرمانان ملی و استانی

اشخاص برجسته در زمینه های مختلف که یک یا هردو والدین آنها اهل خراشاد نبوده ولیکن محل تولد آنها در خراشاد و یا همسرشان خراشادی باشد.
فهرست فوق شامل افرادی می شود که متولد خراشاد بوده یا والدینشان خراشادی بوده اند … این افراد در رشته علمی ، کاری و .. خویش موفقیتی را کسب نموده و بنا به طبقه بندی ذکر شده، نامشان درج شده است … اسامی افرادی که در این طبقه بندی قرار نمی گیرند را در فهرست اهالی خراشاد ذکر نموده ایم .
مطمئناً این فهرست و سایر فهرست ها, که براساس اطلاعاتی که داشته ایم بوجود آمده, کامل نخواهد بود …. لذا از کلیه دوستانی که شخصیت های برجسته و یا اهالی دیگری را از منطقه خراشاد, نصرآباد, ملک آباد و کفکی، برزج و … می شناسند که نامشان در این فهرست نیامده است و یا اطلاعات کاملتری ( بیوگرافی, عکس و …) در مورد اشخاص نامبرده دارند , خواهشمندیم با ایمیل Khorashadian@yahoo.com مکاتبه نمایند . حیف است که شخصیتهای منطقه که باعث افتخار ما بوده و هستند, ناشناخته بمانند.. و خودمان کمتر آنها را بشناسیم…
بخوانید: لطفا پیش از اعلام اسامی و نامهای اهالی خراشاد، ( یا بعد از درج نامشان) آنها را مطلع فرمایید تا نسبت به درج نامشان در پایگاه داده و اطلاعات خراشاد، رضایت داشته باشند … البته این شامل حال افرادی که نام و یا اطلاعات دیگرشان، بیش از این در سایر سایت ها و وبلاگهای اینترنتی منتشر شده و یا جزو شخصیت های برجسته خراشاد محسوب می گردند، نخواهد شد.
ناشناس wrote @ دسامبر 24, 2007 at 7:15 ق.ظ
سلام اين 2 نفر را هم اضافه كنيد
1-دكتر رضا خسروي خراشاد پزشك ساكن مشهد
2- دكتر مسعود شيعه زاده دندانپزشك و دانشجوي دوره تخصصي پروتز دندان دانشگاه اصفهان
khorashad wrote @ دسامبر 24, 2007 at 7:52 ق.ظ
مرسی دوست عزیز…
حسب الامر اضافه گردید…
آذری wrote @ ژانویه 7, 2008 at 11:08 ق.ظ
سلام خسته نباشید خیلی کار خوبیه در ضمن افتتاح سایت رو هم به شما تبریک عرض می کنم .
لطفا اسم مرحوم محمد حسن آذری نصرآباد رو هم اضافه کنید . ایشان شاعر توانمند معاصر بوده اند که در روستا ی نصرآباد شغل آهنگری داشته اند . در کتاب شاعران قهستان شرح کاملتری از ایشان آمده است که در صورت تمایل می توانید ذکرنمایید
خراشاد
مرسی دوست عزیز…
حسب الامر اضافه گردید…
در مورد بیوگرافی ، متاسفانه بنده در این دیار کفر! دسترسی به کتاب و منبعی ندارم… در صورتی که بیوگرافی یا آثار، تصویر و … هر کدام از شخصیت های نامبرده را دارید ( حداقل یک پاراگراف) .. اعلام بفرمایید تا درج گردد…
با آرزوی
موفقیت
آذری wrote @ ژانویه 7, 2008 at 11:14 ق.ظ
ببخشید مجددا مزاحم شدم
لطفا اسم آقایان دکتر مهدی نصرآبادی ( دکترای ریاضی )
و دکتر اکبر نصرآبادی ( دکترای مهندسی برق ) اعضاء هیئت علمی دانشگاه بیرجند را نیز اضافه نمایید .
ناشناس wrote @ ژانویه 8, 2008 at 4:38 ق.ظ
باسلام .نمیدانم کجای کره خاکی ساکن هستید . بهر حال در جوار علی ابن موسی الرضا(ع) دعایتان میکنم.ردیف 21 و 22 یک نفر هستند.التماس دعا
ناشناس wrote @ ژانویه 8, 2008 at 4:48 ق.ظ
سلام.افرادی هستند اهل خاک پاک خراشاد نصرآباد و …. که دکتر نیستند . عضو هییت علمی نیستند اما مسولیت های بزرگ و سنگین در دستگاه های اجرایی کشور دارند که اثر بخشی مدیریت و تفکر انان در جامعه بسیار بیش از یک هییت علمی است و چه بسا دهها نفر عضو هییت علمی متاثر از مدیریت انان و در سایه مدیریت این افراد کار می کنند. شایسته است بابی در قسمت شخصیتها برای این افراد منظور نمایید
خراشاد :
سلام
ممنون از راهنمایی تان…
حق با شماست… متاسفانه چون اطلاعات کافی در مورد این افراد نداشتیم و اینکه در چه سمت مدیریت و سازمانی هستند, درج ننمودیم… ایشالا به کمک دوستان , بتوانیم اسامی این افراد را درج نماییم…
ناشناس wrote @ ژانویه 10, 2008 at 6:00 ق.ظ
سلام، رديف 4 آقاي دكتر سيدمحمد خراشاديزاده در حال حاضر رياست دانشگاه جامع علمي كاربردي خراسان جنوبي را عهده دار مي باشند كه بهتر است اين مورد نيز درج شود
ناشناس wrote @ ژانویه 10, 2008 at 6:23 ق.ظ
سلام، لطفا اسامي اين افراد را هم به ليست اضافه نماييد
1-آقاي دكتر محمد حسن پور فرد داروساز
2- خانم زهرا حسن پور فرد دندانپزشك -مشهد
3- خانم سعيده آرين پزشك-زاهدان
خراشاد :
سلام خدمت دوستان…
شماره 21 اصلاح گردید….
شماره 4 نیز اصلاح گردید …
اسامی اعلامی اضافه گردید…
ناشناس wrote @ ژانویه 10, 2008 at 3:32 ب.ظ
با سلام .عنوان صحیح ردیف 21 : جناب سرهنگ دکتر محمد رضا خراشادی زاده عضو هییت علمی دانشگاه امام علی (ع)و دانشگاه رودهن
ناشناس wrote @ ژانویه 10, 2008 at 3:44 ب.ظ
با سلام .آقای مهندس مقدوری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تهران . آقای مهندس علیرضا نصرابادی معاون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی .آقای مهندسخراشادیزاده مدیر صنایع دستی استان خراسان جنوبی .آقای مهندس غلامرضا خراشادی زاده مدیر ترویج کشاورزی استان خراسان رضوی .آقای مهندس کاظم نصرابادی معاون مدیر آب منطقه ای خراسان جنوبی .آقای مهندس حسن آذری نصراباد مدیر امور عمومی و اداری شرکت مخابرات خراسان رضوی.لطفا اضافه شوند
ناشناس wrote @ ژانویه 10, 2008 at 3:50 ب.ظ
سلام خدا قوت لطفا به نحوی برنامه ریزی نمایید تا شماره تماس با هر کدام از شخصیت ها مشخص باشد تا ارتباطات بین افراد امکان پذیر گردد . به نظر میرسد میتوان از توانمندیها و موقعیتهای همدیگر استفاده مناسب انجام پذیرد
خراشاد :
سلام….
با تشکر از دوستان…
اسامی اعلامی درج گردید…
…
در مورد شماره تماس… هدف نیز ایجاد ارتباط بین اهالی منطقه در هر کجای دنیاست ولیکن با توجه به اینکه سایت عمومی است و توسط همه قابل بازدید.. جهت جلوگیری از سواستفاده احتمالی از گذاردن شماره تماس و اطلاعات جزئی خودداری نموده … مگر آنان که اطلاعات جزئیشان در اینترنت به صورت سایت و یا … مشخص شده باشد…
گذاردن شماره تماس , نیازمند کسب اجازه از افراد فوق الذکر می باشد … و یا گذاردن سیستمی که تنها افرادی که هویتشان در این دنیای مجازی!! شناخته شده , به آنها دسترسی داشته باشند که …. مورد دوم در حال بررسی است!
ناشناس wrote @ ژانویه 12, 2008 at 6:36 ق.ظ
سلام لطفا اين اسامي را هم اضافه نماييد
1-پرويز حسن پور عضو هيئت علمي گروه رياضي دانشگاه بيرجند
2- دكتر صديقه طاهرپور- پزشك -بيرجند
ناشناس wrote @ ژانویه 12, 2008 at 6:50 ق.ظ
سلام
داروخانه آقاي دكتر محمد حسن پور در بيرجند مي باشد و مشهد اشتباه ذكر شده است لطفا تصحيح گردد
خراشاد :
سلام
یا تشکر …
شماره 26 اصلاح گردید …
شماره 20 و 34 اضافه گردید…
با درود و تبریک بابت این ابتکارتون
می خواستم به اطلاعتون برسونم که من جزو تیم اعزامی به المپیاد جهانی زیست شناسی نبودم و لطفا در صورت امکان نسبت به تصحیح این مورد اقدام کنید که برداشت نابجایی صورت نگیرد.
با تشکر و ارادت فراوان
خراشاد :
سلام جناب بهزاد خان..
ممنون از اینکه نظر دادید…
شنیده بودیم در المپیاد هم مقام آوردید , خب به هر حال از اینگونه اشتباهات پیش می یاد….
بهر حال اصلاح گردید..
خوشحال میشبم از نظرات و حتی مطالب شما استفاده کنیم…
موفق و موید باشید
ناشناس wrote @ ژانویه 15, 2008 at 6:37 ب.ظ
این فرد راهم اضافه کنید
علیرضا خراشادیزاده دانش اموخته حوزه علمیه، نویسنده و مدرس دانشگاه
ناشناس wrote @ ژانویه 15, 2008 at 6:40 ب.ظ
این فرد راهم اضافه کنید
علیرضا خراشادیزاده(مومن)
دانش اموخته حوزه علمیه، نویسنده و مدرس دانشگاه(تهران)
خراشاد:
با تشکر … اضافه گردید .. راستی ایشون سید نیستن؟
با عرض سلام و تبریک بابت این کار پسندیده ای که انجام دادید.
بنده مسئول اتاق فکر و مرکز مطالعات راهبردی شهرداری بیرجند هستم.یک خواهش داشتم و یک پیشنهاد.
1:خواهشم اینکه اگه امکان داشته باشه ارتباط نزدیکتری با جنابعالی داشته باشم تا بتونم اطلاعات کاملی از بزرگانی که معرفی فرمودین داشته باشم چون اگه خدا بخواد قصد دارم در کمیسیونهای مختلف مرکز مطالعات شهرداری از نظرات و پیشنهادات این دوستان استفاده کنم.
2:اگه بتونید اطلاعاتی از سایر بیرجندیهای مطرح داخل سایتتون بزارید خیلی عالی خواهد بود
در پایان عرض تشکر دارم و خوشحالم از اینکه هنوز هم افرادی با ذوق و خلاق مثل شما وجود دارند.منتظر پیغام شما هستم.موفق باشید
خراشاد :
ممنون جناب زنگویی عزیز که نظر دادید…من متاسفانه ایران نیستم ولیکن از طریق ایمیلی که بالای این صفحه ذکر شده, می توانیم بایکدیگر در تماس باشیم… در مورد پیشنهاد اول شما , در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات هستیم … البته تعدادی دارای سایت و صفحه شخصی هستند…. انشالله در آینده ای نزدیک….اتفاقا یک خراشادی نامی هست در مرکز مطالعات راهبردی شهرداری تهران… که هنوز اطلاعات کافی از ایشان نداریم. در مورد پیشنهاد دوم , ما اطلاعاتی از بیرجندیهای سرشناس را معمولا به صورت مطلب قرار می دهیم و در این صفحه چون در باب منطقه خراشاد و … هست نمی توانیم قرار دهیم… چون سایت بیشتر هدفش منطقه خراشاد هست … در مورد بیرجند سایت ها و وبلاگهای زیادی هستند ولی در مورد این منطقه تا به حال نبوده … لذا رسالت اصلی سایت بر معرفی شخصیت های این منطقه که همه هم بیرجندی محسوب می شوند , می باشد. ولیکن همانطور که گفتیم در مورد شخصیت های بیرجند هم مطلب می نویسیم… درضمن اگر شما اطلاعاتی در مورد بیرجندیهای سرشناس دارید, مانند بیوگرافی, خوشحال می شویم ما را از اطلاعاتتان بی نصیب نفرمایید…. همه مردم جنوب خراسان باذوق و خلاق هستند و بنده نیز جزئی از آنان…
ناشناس wrote @ ژانویه 16, 2008 at 7:25 ب.ظ
بسمه تعالی
با سلام وبا تشکر از زحمات شما در انجام این گام مبارک وباآینده ای ان شا الله روشن و پر برکت وافتخار آمیز برای جنابعالی وهمه خراشادی ها.
به نظر حقیر وهمه افراد مطلع از سوابق وافتخارات خراشاد،آنقدر مطالب وموضوعات متنوعی (علمی،تاریخی،مذهبی،سنتی و…)داریم که ضرورتی به گنجاندن مطالب غیر مربوط به خراشاد وبعضا خدشه دار کننده وجهه فرهنگی ،اخلاقی و… آن نمی باشد، لذا درخواست می شود نسبت به پالایش سایت اقدام فرمایید تا لطمه ای به فرهنگ غنی خراشاد وچهره های درخشان وبا فضیلت آن وارد نشود . موفق باشید
باتشکر مجدد ،گروهی از شخصیتهای علمی فرهنگی خراشاد
خراشاد :
با سلام و عرض تشکر از شما دوست گرامی… ممنون از نظر و پیشنهادی که ارائه نمودید… لازم است چند نکته را در زمینه هایی که مطرح نمودید, عرض نمایم…
- درباره مطالب , سوابق و افتخارات و مطالب متنوع در مورد خراشاد , حق کاملا با شماست … در این زمینه هیچ شکی وجود ندارد … متاسفانه به علت دوری بنده از منطقه و داشتن اطلاعات کم , در این زمینه کمبود وجود دارد… به عنوان مثال در این دوره زمانی بسیار مناسب است که از مراسم تاسوعا و عاشورا در منطقه خراشاد مطلبی بیان شود … ولی متاسفانه کمبود اطلاعات باعث خواهد شد تا مطلبی در این زمینه درج نگردد…. بنده نیز در طول یک سال گذشته از عمر وبلاگ خراشاد و 4 سال گذشته از عمر گروه خراشاد چندین بار از دوستان خواستم که در این زمینه همکاری کنند .. ولی متاسفانه جواب مثبتی دریافت نکردم …نتیجتا با وجود کمبود زمان, اقدام به اداره هم گروه و وبلاگ نمودم و نگذاشتم که غیر فعال شوند… حتی با برگزاری اردوی کوهپیمایی سعی در ایجاد همدلی و همکاری بیشتر اعضای گروه نمودم … ولیکن متاسفانه موثر واقع نگردید و لذا شخصا راه را ادامه دادم… و نتیجتا اطلاعات یک نفر از منطقه ای مانند خراشاد و نصر آباد و… که دارای تاریخ و فرهنگ عظیمی است, زیاد نخواهد بود… به همین خاطر هم اکنون با ارسال دعوتنامه به خراشادیهایی که می شناسم, سعی در مشارکت ایشان در این سایت دارم که امیدوارم این بار دیگر به درخواست من پاسخ مثبت دهند… متاسفانه معدود هستند کسانی که برایشان اعتلا , معرفی منطقه شان, مهم باشد… این را در این چند سال متوجه شدم…
-در مورد گنجانیدن مطالبی تنها در مورد خراشاد و حذف مطالب دیگر … یکی از علل موفقیت خراشاد چه در سطح گروه و چه در سطح وبلاگ و وب سایت , گریز به مطالب عمومی است…یادم است 3 سال پیش دختر خانمی به عضویت گروه خراشاد در امده بود… تهرانی بود و اصلا نمی دانست بیرجند کجاست… علت عضویت را پرسیدم , گفت ایمیلی از یکی از دوستانش دست به دست به وی رسیده … پی برده که نخستین بار در این گروه انتشار یافته … چون از نام گروه خوشش آمده بود , عضو شد… و بعدها متوجه شد که خراشاد , این کلمه یکتا , یعنی چه…و خراشاد برای وی شناخته شد… این سایت روزانه به طور متوسط 100 نفر بازدید کننده دارد که از اینها قریب به 70 نفرشان برای نخستین بار خراشاد را می بینند و طبیعتا خواهند شناخت….
- در مورد اینکه بعضی از مطالب باعث ایجاد لطمه به چهره خراشاد می شود… حقیقتا همان صفحه شخصیت های خراشاد , آنقدر بر وجهه خراشاد افزوده است که مطالب آن باعث خدشه دار شدن چهره آن نشود… مزید بر اینکه سیاست این سایت این است که به نویسنده و نویسندگان مطالب آزادی نوشتار بدهد البته به شرطی که مطلبشان اصول اخلاقی و عرفی جامعه را رعایت کند و توهین به شخص و مسلک و مذهب افراد نباشد و قوانین موضوعه جمهوری اسلامی را نقض ننماید… مطمئنا انسانها دارای عقاید , باورها و افکار متفاوتی هستند … و این به خراشاد نیز تسری می یابد… آنقدر که همین خراشاد هم انقلابی داشت و هم ضدانقلاب و منافق! در نتیجه مطالب ممکن است برای اشخاصی ناخوشایند و برای کسانی خوشایند باشد و برعکس…. در نتیجه سعی میشود که این سایت آزادی خود را حفظ نموده و به همه افکار و اندیشه ها احترام بگذارد…. به همین منظور مطالب ارسالی براساس نظرسنجی باقی مانده اند … در نسخه قدیمی خراشاد در پرشین بلاگ , طبق نظر سنجی که انجام شده , 48 درصد مطالب را عالی, 28 درصد خوب, 8 درصد متوسط, 4 درصد ضعیف و 13 درصد افتضاح خوانده اند….. با این حال بفرمایید چه مطلبی تا بررسی گردد….
باز هم ممنون از اینکه نظر دادید…. به خاطر داشته باشید که خراشاد متعلق به همه خراشادیهاست … از اینرو از شما نیز برای همکاری دعوت به عمل می آورم…من کوچکتر از این حرفها هستم ولی عقیده دارم موطن و سرزمین مهمتر از عقیده و اندیشه هست….
موفق باشید
ناشناس wrote @ ژانویه 17, 2008 at 7:06 ب.ظ
با سلام
وباتسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان وتشکر مجدد
نظرمان این است که رویکرد سایت در راستای آن چیزی باشد که شاخص وافتخار بودن رابرای خراشاد در منطقه به ارمغان آورده است.(توجه به رازها ورمزهای موفقیت)
درضمن جمله آخر نوشته شما را به شرح زیر اصلاح می کنم:
عقیده وایمان حد ومرز نمی شناسدو در سرزمین نمی گنجد لذا همه خدا پرستان در سراسر گیتی با هم برادر وخواهرند، سپس موطن وسرزمین است که به انسان خداجو هویت مکانی می بخشد.لذا شعار ما اینست:
ما خداپرستان خراشادمصمم به اعتلای خراشادی با هویت دینی هستیم
موفق باشید
خراشاد :
سلام
دو بار نظرتان منتشر شده بود… یکی را حذف کردم… فکر می کنم منظورم را نتوانستم درست برسانم… منظور من از آن جمله این است که اختلاف در عقیده , مذهب و مرام و مسلک, نمی بایست منجر به دوری و جدایی اهالی خراشاد از یکدیگر شود… در باب مسنله خراشاد باید بیشتر بر این وجهه مشترک میانمان تاکید نماییم تا اختلافهایمان… وقتی یک خراشادی می خواهد در زمینه اعتلای منطقه خراشاد بکوشد , نباید به این نگاه کرد که چه اندیشه و عقیده ای دارد…. چپ است یا راست… شیعه هست یا سنی.. مسلمان است یا مسیحی….مهم این است که وجهه مشترک همه ما خراشادی بودن است… هم ولایتی بودن است …منِ نوعی نمی توانم و حق ندارم که کسی را که اصالتی از خراشاد دارد را بنا به اینکه افکار و عقایدش با من همخوانی ندارد , از مشارکت در این سایت برحذر دارم … افکار و عقایدش شخصی و متعلق به خودش است …نقطه اتصال منِ خراشادی, با وی همان همولایتی بودن است که نباید دستخوش مسائل فرعی شود… برای همین است که می گویم برای ما خراشادی ها می بایست, سرزمین مهمتر باشد تا عقیده و اندیشه …. مطمئنا همه ما خداپرستیم و یقینا 99% ما خراشادیها مسلمان…. به همین خاطر است که می گوییم این سایت متعلق به همه خراشادیهاست…. از نظر من همه خراشادی ها , در هر مکانی که هستند و با هر عقیده و اندیشه ای که دارند , قابل احترامند…از آمریکا و اروپا بگیرید تا خراشا د و نصر آباد… از پدر علم تاریخش بگیرید تا کشاورزش… امیدوارم که شما هم با من هم عقیده باشید که مشترکات را پر رنگ تر از اختلافات ببینیم…. در ضمن مشخص نفرمودید کدام مطلب مناسب نمی باشد تا بررسی شود در مورد حذف آن…
موفق و موید باشید در تمام امور زندگی
منتظر حضورتان و نظراتتان هستیم… سایت خراشاد متعلق به شماست
….
ناشناس wrote @ ژانویه 17, 2008 at 8:42 ب.ظ
با سلام لطفا در سایت اضافه نمایید .آقای مهندس پرویز سلیمی خراشاد مدیر عامل میدان میوه و تره بار شهرداری زاهدان
خراشاد :
با تشکر… اضافه گردید…. شماره 12 در بخش مدیران اجرایی …
ناشناس wrote @ ژانویه 28, 2008 at 6:44 ق.ظ
سلام
واقعا مايه مباهات است كه خراشاد اين همه نيروي تحصيلكرده،مدير ،هنرمند و توليد كننده به جامعه داده است و جاي بسي خرسندي است كه خراشاديها در هر عرصه اي موفق ظاهر شده اند. تاكنون خراشاد براي من خاطرات شيرين كودكي بود و يادآورنگاه مهربان و دستان سختكوش پدربزرگ
يادآور تمام كساني كه ديروز بودند و امروز نيستند ولي الان خراشاد مفهوم ديگري يافته است زادگاه بزرگاني است كه در سراسر اين كره خاكي پراكنده شده اند و هريك به نوعي به جامعه خدمت مي كنند و ياد و نام خراشاد را در همه جا بلندآوازه ساخته اند
خراشاد :
بسیار ممنون از پیام زیبایی که داده اید… و حقیقتا مفهوم دیگری یافته و خواهد یافت…
ناشناس wrote @ ژانویه 28, 2008 at 8:04 ق.ظ
اين خانم را هم به ليست مديران اضافه نماييد
خانم زهرا خراشاديزاده رئيس اداره آمار و مشمولين دانشگاه شهيد بهشتي
خراشاد :
با تشکر … اضافه گردید شماره 17 در بخش شخصیت های اجرایی
ناشناس wrote @ ژانویه 28, 2008 at 9:15 ق.ظ
آقاي محمود خراشادي زاده عضو هيات مديره كانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی
خراشاد :
با تشکر از شما … اضافه گردید شماره 18 در بخش شخصیت های اجرایی
ناشناس wrote @ ژانویه 28, 2008 at 10:33 ق.ظ
سلام در قسمت مديزان عنوان صحيح مسئوليت آقاي غلامرضا خراشادي زاده مشاوررئیس سازمان و مسئول هماهنگی امور ترویج و نظام بهره برداری جهاد كشاورزي خراسان رضوي مي باشد
خراشاد :
ممنون از توجه تان… اصلاح گردید
ناشناس wrote @ ژانویه 28, 2008 at 10:42 ق.ظ
در بخش شركتهاي فني مهندسي اين مورد نيز اضافه گردد آقاي خراشادي مديرعامل شركت فناوري اطلاعات مهر بيرجند ارائه خدمات در زمينه الكترونيك،رايانه و اينترنت -خدمات وب-سخت افزار و نرم افزار
خراشاد :
با تشکر … اضافه گردید شماره 16 در بخش شخصیت های اجرایی
ناشناس wrote @ ژانویه 29, 2008 at 6:01 ق.ظ
سلام
در بخش شركت ها اين مورد نيز اضافه گردد
شركت بهارستان بيرجند ارائه دهنده خدمات پشتيباني ،مديرعامل هادي انوري مقدم
خراشاد:
سلام…. ممنون اضافه شد
ناشناس wrote @ ژانویه 31, 2008 at 6:26 ق.ظ
سلام لطفادر بخش شخصيت هاي برجسته علمي اضافه گردد
خانم دكتر طاهره طاهرپور-پزشك-تهران
خراشاد:
مرسی … اضافه گردید… شماره 33….
با سلام بسیار خوشحالم که خراشادی ها در هر جا که زندگی میکنند مایه خدمت رسانی و فرهنگ هستند . از دست اندرکاران این سایت هم بسیار تشکر میکنم .
خراشاد:
سلام … ممنون از نظری که گذاشتید…بلی خراشادیان نامی نیک از خود به جا گذارده و در هر زمینه ای و در هر جایی که باشند, موفق اند …این سایت متعلق به شماست … اگر اهل نوشتن هستید …. منتظر شما هستیم… بسم الله
ناشناس wrote @ فوریه 4, 2008 at 7:46 ق.ظ
سلام
لازم به ذكر است كه خراشاد تنها متعلق به خراشاديها نيست بلكه تمام عاشقان علم و فرهنگ وهنر در هرجاي اين جهان پهناور به اين مكان علاقه دارند زيرا بسياري از بزرگان عرصه هاي علمي ،هنري و …ريشه در اين خاك دارند پس بايد اين سرزمين را شناخت و با آن پيوند برقرار كرد و بدين طريق دين خود را به اين مهد علم و هنر ادا نمود
خراشاد :
متشکرم از نظر گرانبار شما….
kianfar wrote @ فوریه 5, 2008 at 5:16 ب.ظ
با سلام .وخسته نباشید.از ذوق وابتکار شما وهمکارانتان سپاسگزارم.اگر خراشادی بودن را داشتن والدین خراشادی بدانیم اینجانب بر دستان پدر(آقای رضا کیان فر) و مادرم(خانم اختر سروری خراشاد)بوسه میزنم وخوشحال خواهم شد اگر در لیست تهیه شده نام افراد زیر نیز اضافه گردد:1-خانم صدیقه(شیرین)کیان فر -ماما -مدرس ومربی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند-
2-دکتر ملیحه کیان فر -کارشناس مسئول مرکز مدیریت وهماهنگی اموربازرگانی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی
خراشاد :
با تشکر, سپاسگزاری شما باعت تشویق ماست…. و متشکریم که این اطلاعات را ارائه نمودید… در مورد خاندان کیان فر شنیده بودیم ولیکن چون اطلاعاتمان کافی نبود , نتوانستیم درج نماییم … اگر اطلاعات بیشتری داشته باشید از سایر خراشادیها ممنون می شویم که ما را بی اطلاع نگذارید…
farshid wrote @ فوریه 14, 2008 at 8:01 ق.ظ
با سلام و خسته نباشید خدمت شما لطفا در بخش اقتصادی اسم برادران خراشادی چاپ فلکس و بنر نگاران را اظافه نمائید . و از سایت بسیار خوبتان تشکر میکنم
خراشاد :
سلام.. با عرض پوزش به علت تاخیر ناخواسته و تشکر از نظرتان .. اضافه گردید…
ناشناس wrote @ فوریه 18, 2008 at 7:05 ب.ظ
با درود و خسته نباشید خدمت شما لطفا در بخش شخصیت های برجسته علمی اسامی زیر را اظافه نمائید:
محمد معروفیان دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
احمد معروفیان دانشجوی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حمیدرضا ثابتی دانشجوی پزشکی مشهد
وحیده ثابتی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
محمود روانان دانشجوی فوق لیسانس مکانیک دانشگاه Milano ایتالیا
بعثت پزشک نیا فوق لیسانس هوا و فضا از دانشگاه صنعتی شریف
خراشاد :
سلام و تشکر از اسامی که اعلام نمودید… از اسامی فوق به غیر از آقا و خانم ثابتی اطلاع داشتیم …… و انشالله در قسمت بانک اطلاعات خراشادی ها , که در دامنه دات نت این سایت به راه خواهد افتاد, به معرفی آنان خواهیم پرداخت…حقیقتا با توجه به کثرت فارغ التحصیلان و دانشجویان خراشادی , در بخش علمی صفحه شخصیت های برجسته تنها به معرفی اساتید دانشگاه , فارغ التحصیلان پزشکی و دانشجویان دکترا پرداخته ایم … لذا از درج اسامی در این صفحه معذوریم … حقیقتا این تیغ بر سر بنده نیز کشیده شده است!! … البته بنده شنیده ام که جناب مهندس پزشک نیا , در دانشگاه مشغول به تدریس هستند… در صورتی که صحیح هست , نام دانشگاه را بفرمایید تا درج گردد…. باز هم ممنون از نظری که دادید… از شما نیز دعوت می نماییم که همکار ما در این سایت گردید…موفق باشید….
ناشناس wrote @ فوریه 19, 2008 at 2:42 ب.ظ
با درود و خسته نباشید از کار پسندیده و در خور تحسین شما. جا دارد اسامی زیر را نیز به لیست فوق اصافه نمایید:
دکتر سید نعمت حسینی عضو هییت علمی دانشگاه بیرجند
مهدی فروزانفر فوق لیسانس الکترونیک از دانشگاه فردوسی مشهد
محمد فروزانفر فوق لیسانس مهندس پزشکی از دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران
خراشاد :
ممنون و متشکر … آقای دکتر سید نعمت حسینی اضافه گردیدند … شماره 20
maysam wrote @ فوریه 22, 2008 at 7:00 ق.ظ
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما لطفا در بخش فرهنگی اسم حاج حسن رضا خراشادیزاده مداح و شاعر را اظافه کنید با تشکر از سایت خوبتان
خراشاد :
ممنون و متشکر … اضافه گردید …. شماره 11 در بخش هنری و فرهنگی
ali wrote @ فوریه 22, 2008 at 7:34 ق.ظ
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان لطفا در بخش اقتصادی اسم حسین خراشادی مدیریت چاپ فلکس و بنر خراشادی را اظافه نمائید با تشکر علی
خراشاد :
سلام … با تشکر … لازمه یاد آوری کنم که قبلا چاپ فلکس و بنر نگاران به نام برادران خراشادی در بخش اقتصادی درج گردیده بود (شماره 19)….چون کمی مبهم است خواهشمند است مشخص بفرمایید که آیا چاپ فلکس و بنر خراشادی…. با… چاپ فلکس و بنر نگاران یکی است یا خیر …؟
ناشناس wrote @ فوریه 24, 2008 at 6:53 ق.ظ
با سلام
لطفا در بخش شركتها اضافه گردد مهندس فريد فروزانفر مديرعامل شركت ساختماني آرمانشهر فروزان
خراشاد :
با سلام و عرض تشکر … اضافه گردید … شماره 21
ali wrote @ فوریه 24, 2008 at 10:24 ق.ظ
با عرض سلام و تشکر از توجه شما لازم به ذکر است در مورد چاپ افست و فلکس و بنر خراشادی لازم توضیح دهم که چاپ فلکس و بنر نگاران با مدیریت محمد رضا خراشادی است ولی چاپ افست و فلکس و بنر خراشادی با مدیریت حسین خراشادی است لطفا اظافه گردد با تشکر علی
خراشاد :
با سلام و تشکر از رفع ابهام … اضافه گردید … شماره 20
mahdi wrote @ فوریه 24, 2008 at 10:54 ق.ظ
با سلام میخواستم بپرسم سایت خراشاد را چه کسی کنترل میکند لطفا نام خود را بگویید و بفرمائید در کجا زندگی میکنید با تشکر
خراشاد :
جهت آشنایی بیشتر با من می توانید به این آدرسها مراجعه کنید »»»
http://360.yahoo.com/yhafeznia و http://profiles.yahoo.com/yhafeznia
…. مدیریت این سایت با من است و کنترل آن با دوستان خراشادی … انشالله به زودی علاوه بر بنده دوستان دیگری نیز به نویسندگان این سایت اضافه خواهند شد… در حال حاضر هم مشغول تلمذ هستیم در فرانسه … امیدوارم لینک ها کافی بوده باشد … ممنون می شوم که شما نیز خود را معرفی نمایید تا با شما آشنا شوم ….. موفق باشید
با سلام وخسته نباشيد . لطفاآقاي مهدي خراشادي زاده سردفتر دفترخانه اسناد رسمي شماره 2بيرجند را هم به ليست شخصيت ها اضافه نماييد .با تشكراز سايت خوب شما .
خراشاد:
با سلام و تشکر … اضافه گردید … شماره 21 در بخش اجرایی
با سلام و عرض ادب و ارادت . از آشنايي با سايت خراشاد بسيار خرسندم . لطفا در صورت امكان نام افراد زير را نيز اضافه نماييد .
آقاي وصال روشن روان - معاون آموزشي دانشگاه علمي -كاربردي بيرجند
دكتر رضا روشن روان - متخصص جراحي عمومي - زاهدان
خراشاد :
سلام … با تشکر از شما , بابت ارائه این اطلاعات مفید … اضافه گردیدند در بخش شخصیت های علمی … شماره 26 و 42 ….
ناشناس wrote @ فوریه 29, 2008 at 8:39 ب.ظ
با عرض سلام وخسته نباشيد از كار بسيار خوبتانوسايت جامعتان لطفا اسامي زير را به ليست مشاهير خود اضافه فرماييد 1-سيد كاظم اوليايي پور (مديريت بيمارستان امام رضا(ع)بيرجند 2-ومنيره نصيري زاده (مديريت پيش دبستاني ومهد كودك بهار بيرجند ) ممنونم
خراشاد:
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی … اضافه گردیدند … شماره 10 در بخش اجرایی و 22 در بخش اقتصادی .. موفق باشید…
123 wrote @ مارس 2, 2008 at 11:09 ق.ظ
با عرض سلام و خسته نباشيد . خوشحال مي شوم اگر اين نام را هم اضافه كنيد . مهري سروري خراشاد - پرستار و مربي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند - با تشكر فراوان
خراشاد
با سلام … ممنون از اطلاعی که دادید .. اضافه گردید … شماره 49 … موفق باشید
jafar wrote @ مارس 2, 2008 at 5:29 ب.ظ
salam chakerim
khobi
karet doroste
heyval
خراشاد:
ممنون … لطف داری … ما مخلصیم …
ناشناس wrote @ مارس 3, 2008 at 10:56 ق.ظ
با سلام
بفرمائید علت این که تعداد زیادی از خراشادی های موی سرشان ریخته چیست ؟
خراشاد:
سلام … بنده که این چنین موردی را مشاهده نکرده ام … که در جواب پاسخ گویی بر آیم … ببخشید شما کی آمار گرفته اید؟! …… ضمن اینکه در میان این همه موارد و مطالبی که در مورد خراشاد و خراشادی بیان شده , شما به موی سرشان چسبیده اید ؟!! … یادمان نمی آید در مطلبی در رابطه با ویژگی ظاهری خراشادیان حرفی زده باشیم …. امیدوارم قصد و هدفی پشت طرح این سوال وجود نداشته باشد ..!
با عرض سلام.
لطفا در اسامی شهدا شهید محسن حسن پور فرد را هم اضافه کنید.
متشکرم
خراشاد:
سلام … ممنون از اطلاعی که دادید … بزودی اضافه میگردد
در ضمن محل شهادت ایشان منطقه عملیاتی سومار میباشد.
ناشناس wrote @ مارس 7, 2008 at 9:20 ب.ظ
Dear friends , I think it is better that for publishing the name of a person you have this permision from them. Let every one,’s privacy.
Best regards,
خراشاد:
سلام …ممنون از نظرتان …. در مورد اسامی 2 نکته رو باید یاد آور بشوم : 1- 70 درصد از اسامی, متعلق به افرادی هستند که نام و یادشان در دنیای مجازی اینترنت آمده است و ما نیز از آن کمک گرفته ایم …. و در نتیجه کاری نکرده ایم, جز یک ساماندهی و جمع آوری این اسامی , 2- سایر اسامی هم توسط خوانندگانی که به طریقی آشنایی و نزدیکی با نامبردگان داشته اند, اعلام شده و در نتیجه به نوعی مجوز از آنان هست , ضمن اینکه در اینجا نیز جز نام افراد و شغل و درجه علمی آنان, که اطلاعاتی عمومی هستند, اطلاعات دیگری نیامده است….. 3- به نظرم در هیچ جا معرفی کسانی که باعث افتخار یک منطقه , شهر و کشور هستند , نقض حریم خصوصی به حساب نمی آید و لذا اصولا نیازی به اجازه ندارد که در اینصورت می بایست ازهمه دانشمندان و نخبگان ایرانی و غیر ایرانی اجازه گرفته شود برای معرفی شان به عنوان یک شخصیت ..! پس در این صورت معرفی ایرانیان موفق در داخل و خارج کشور کاری اشتباهست .. کاری که صدا و سیمای ما بعضا انجام می دهد … حتی به شخصه معتقدم, قرارگرفتن نام شخصی در اینجا , خود باعث افتخار برای آن فرد است … مگراینکه بنا بر مصالحی, شخصی دوست نداشته باشد به عنوان یک خراشادی معرفی گردد که بحث دیگریست … به هر حال ایمیل را قرار داده ایم تا اگر کسی تمایل به قرار گرفتن نامش به عنوان یک خراشادی نداشت, مستقیما اعلام نماید … لازم است ذکر کنم ما در معرفی افراد همه جوانب را در نظر می گیریم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید! … موفق و موید باشید …
faramarz wrote @ مارس 8, 2008 at 11:44 ق.ظ
با سلام و خسته نباشيد با توجه به گسترش اينترنت در عصر حاضر ولزوم نزديك شدن افراد در يك سايت باعث همدلي همشهريان عزيز در هر نقطه از دنيا مي باشد با ارزوي پيشرفت و توسعه براي همه
ارين پور-(براي اضافه كردن در ليست همشهري هاي عيزي فرامرز ارين پور-شرككت داده سامان اينده-مجري كليه نرم افزار هاي بيمه ايران در استان خراسان
خراشاد :
با سلام و تشکر … به زودی قرار داده خواهد شد …
خسته نباشيد بسيار عليست.
خراشاد
ممنون و متشکر
mohammad wrote @ مارس 14, 2008 at 5:43 ب.ظ
با عرض سلام و خسته نباشید به شما همشهری گرامی در ان سوی مرزهای ایران که باعث سربلندی همه ایرانیان بخصوص خراشادیها هستید و تشکر از سایت بسیار خوبتان پیشنهادی برای پر بار شدن سایتتان داشتم همان طور که میدانید خراشاد و خراشادی همیشه مورد توجه قرار گرفته چه از لحاظ موقعیت شغلی و اجتماعی از این رو احساس میشود که درون سایت شما جای صفحه ای جهت تبلیغات و معرفی مشاغلمان خالی میباشد امید است که هر روز شاهد پر بار تر شدن مطالب سایتتان باشیم با تشکر محمد و هادی خراشادیزاده .
خراشاد :
با سلام و تشکر از نظر خوبتان … پیشنهاد جالبتان قابل بررسی است و بررسی خواهد شد… انشالله اگر امکانات سایت اجازه دهد در خدمت همشهریان هستیم ….
ناشناس wrote @ مارس 15, 2008 at 5:58 ق.ظ
با سلام
لطفا در بخش شخصيت هاي برجسته علمي اضافه گردد
دكتر ليلا انصافي دندانپزشك مشهد
خراشاد :
ممنون … در بخش علمی اضافه گردید
ناشناس wrote @ مارس 16, 2008 at 10:44 ق.ظ
در بخش شركت ها اضافه گردد
1- آقاي مجتبي خراشاديزاده رئيس هيات مديره شركت ساختماني و تاسيساتي سيمين سكني جنوبي قاين
2- آقاي مهندس خراشاديزاده مديريت شركت كامپيوتري افق ره آورد-مشهد
خراشاد:
ممنون و متشکر … در بخش شخصیت های اقتصادی اضافه گردیدند …
ناشناس wrote @ مارس 18, 2008 at 6:49 ق.ظ
با سلام
فرارسيدن سال جديد را به شما و تمامي خراشاديهاي عزيز تبريك گفته و سالي سرشار از شادي و سلامتي وموفقيت براي همه آرزو مي كنم اميد اينكه در سال جديد شاهد سربلندي و پيشرفت بيشتر خراشاد و خراشاديها باشيم.
خراشاد :
انشالله سال جدید هم برای شما , سالی پر از موفقیت و شادکامی باشد ….
ناشناس wrote @ مارس 18, 2008 at 7:27 ق.ظ
با آرزوي سالي سبز وپربار براي خراشاد و خراشاديان عزيز در اقصي نقاط جهان عيدتان مبارك
mohammad wrote @ مارس 19, 2008 at 8:01 ب.ظ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو به شما در هر جای دنیا که هستید امیدوارم که سال خوبی داشته باشید بدانید که در این سوی دنیا کسانی هستند که در وطن بیاد شما باشند بازهم سال نو را به شما و کلیه دوستان خراشادی تبریک می گویم مرسی از سایت خوبتان
خراشاد :
با سلام … ممنون و متشکر از نظر گرم و خوبتان … حضور گرم دوستانی مانند شما, خود باعث دلگرمی بنده است … انشالله بتوانیم در این راهی که در آن قرار گرفته ایم, در سال آینده, موفق تر باشیم … با آرزوی سالی خوب برای شما ….
mohammad wrote @ مارس 20, 2008 at 5:52 ب.ظ
با سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو لطفا در بخش اقتصادی اسم حاج سید ابوالقاسم خراشادی و پسران مدیریت فروشگاه فرش و موکت حجت را اظافه نمائید با تشکر از سایت خوبتان مرسی
خراشاد :
با عرض پوزش به علت تاخیر بوجود آمده … با توجه که ایشان در قسمت صاحبان مشاغل طبقه بندی می شوند , و در خراشاد دات کام , امکان ایجاد این قسمت وجود ندارد , لذا به زودی اقدام خواهد شد در سایت خراشاد دات نت ( پایگاه اطلاعات و داده خراشادیان ) …
ناشناس wrote @ مارس 26, 2008 at 8:56 ق.ظ
با سلام و تبريك سال جديد لطفا در بخش شخصيت هاي علمي اضافه گردد
دكتر تكتم خراشادي زاده دندانپزشك زاهدان
خراشاد :
با سلام … و تشکر … اضافه گردید به شماره 37
ناشناس wrote @ مارس 26, 2008 at 9:05 ق.ظ
سلام و تبريك سال جديد لطفا در بخش شخصيت هاي علمي اضافه گردد
دكتر محمدرضا خسروي خراشاد مشهد
ضمنا جهت اطلاع شما و ساير دوستان لازم به ذكر است ايشان با آقاي دكتر رضا خسروي خراشاد كه نامشان در سايت درج شده متفاوت است و مطب ايشان در شهرك شهيد رجايي واقع شده است و مطب آقاي دكتر رضا خسروي خراشاد در خيابان احمدآباد مشهدقرار دارد
خراشاد :
متقابلا تبریک می گویم سال جدید را ….. با تشکر از توضیحات مبسوط شما .. اضافه گردید به شماره 36
سلام . انگيزه ، خلاقيت و همتتان در اين زمينه جاي بسي تقدير دارد . با آرزوي موفقيت
خراشاد
درود بر شما .. ممنون از پیام خوبتان …
ناشناس wrote @ آوریل 26, 2008 at 7:47 ق.ظ
لطفا اضافه گردد
دكتر مصطفي حسن پور فرد پزشك مشهد
خراشاد:
متشکر … اضافه گردید … در بخش علمی
?????? wrote @ آوریل 27, 2008 at 7:45 ق.ظ
سلام . لطفا آقايان “محمد هادي آرين” (كارشناس بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري خراسان جنوبي) و “محمد مهدي آرين” (كارشناس ارشد آمار و برنامه ريزي اداره كل كميته امداد امام خميني خراسان جنوبي) را هم اضافه كنيد.
با تشكر
خراشاد:
درود و با تشکر از شما … در بخش اجرایی اضافه شدند …
ناشناس wrote @ آوریل 30, 2008 at 5:37 ق.ظ
سلام
لطفا در بخش شخصيت هاي اجرايي اضافه گردد
آقاي سيدمحمود خراشاديزاده مسئول روابط عمومي دانشگاه صنعتي بيرجند
خراشاد
درود بر شما دوست عزیز … ممنون از پیامتان … اگر لطف بفرمایید نام دقیق دانشگاه را هم ذکر نمایید ممنون می شوم …آیا منظور دانشگاه صنعت و معدن بیرجند است یا خیر…. سعی بر این است که اطلاعات به صورت کامل درج گردد … منتظر هستیم …
ناشناس wrote @ می 3, 2008 at 5:38 ق.ظ
با سلام
جهت اطلاع شما و ساير دوستان به عرض مي رساند يكي از مصوبات سفر اول رياست جمهور به بيرجند تبديل دانشگاه صنايع و معادن ايران-واحد بيرجند به دانشگاه صنعتي بيرجند مي باشد كه اين امر در تاريخ 1/7/86 محقق گرديد و اين دانشگاه با عنوان جديد رسما شروع به كار نمود
خراشاد:
ممنون از اطلاع رسانی شما … بسیار مفید بود …. نام ایشان را اضافه نمودم …. موفق باشید ….
لطف کنید نام مرحوم حجه الاسلام ضابط داماد آقای دکتر حسن پور که یکی از روحانی های برجسته کشوری واز راویان جنگ بود راهم ذکر کنید
خراشاد :
ممنون از پیام …. ایشان ، همین مرحوم ضابطی نیستند که در اینجا، نامشان ذکر شده است؟ … سوال دیگری که داشتم این است که آیا ایشان، یک یا هر دو والدینشان اهل خراشاد بوده اند یا خود متولد آنجا … زیرا ما در این لیست بلند بالا تا به حال نام افرادی را آورده ایم که حداقل یکی از والدینشان یا جدشان، اهل خراشاد است … در بانک اطلاعات خراشاد قصد ذکر نام کسانی که به نحوی مرتبط با خراشاد هستند را داریم ،…… از طریق همسر یا زندگی در خراشاد یا خدمت به اهالی خراشاد نموده اند …….. اگر ایشان جزو اهالی مرتبط با خراشاد محسوب می شوند،…… بفرمایید تا بخشی را در این صفحه به عنوان شخصیت های برجسته مرتبط با خراشاد، باز نمایم …. مخلص شما…
باسلام من برادر شهيد سهراب كفكي نژاد هستم از كار ارزنده و تحسين برانگيز شما تقدير وتشكر ميكنم
خداوند متعال به شما ودوستانتان توفيق روزافزون عطا فرمايد.
بشيريان
اداره آموزش وپرورش منطقه كدكن تربت حيدريه
خراشاد:
درود بر شما جناب بشیریان …. باعث افتخار است با شما آشنا شدن … ایشان وسایر شهدا که در راه این وطن، جان خود را داده اند، باعث افتخار نه تنها بنده و اهالی خراشاد، که همه ملت ایران هستند …. بیوگرافی مختصری از شهدا را با کلیک کردن ، می توانید بیابید …. موفق و موید باشید… در پناه حق ..
hashemi wrote @ می 18, 2008 at 6:49 ق.ظ
ba salam mikhastam az jenab doctor mohamad mahdi nasrabadi ke ostade bande dar toole moddate tahsilatam boode and tashakor va ghadrdani konam
hashemi daneshjooye karshenasi arshade daneshgahe birjand
خراشاد:
درود بر شما آقا یا خانم هاشمی … ممنون از پیام تشکرتان …
ناشناس wrote @ می 22, 2008 at 9:36 ق.ظ
با سلام
من وقتي اين همه اسم از شخصيت برجسته ديدم جا خوردم چون اسامي برخي را ديدم كه اگه اخلاقشان خوب بود چه مي شد.
اگه يك روز قلعه خراشاد تخريب شود كسي غمگين نيست .مثل حالا كه برخي از قبر هاي محله بوستان جاي درخت عناب مي گوييم و بالاي كوه با لدر بدون بيان كردن آن با مردم كه باعث از بين رفتن قبوري از اقوام ما و ديگران .از شما تعجبه با اين همه فرهنگ مثل قبرستان گبر ها اگه چه خراشادي هاي هم آنجا دفن بودن
اگه بخواهي زمين خودت را سند كني يا ثبت نماي بايد بابت گرفتن آن پول زور بدهي آن هم به عنوان كمك به روستا حداقل يك ميليون .اگه ثروتمند و چاكر باشي زمين قصبي بدون پول هم مي دهند.
بعضي ها فكر مي كنند كه بوسيله آنان خراشاد معروف شد سخن من به شما نيست بلكه …خراشاد از قديم ايام معروف بود .
آقاي كه رفتي عكس گرفتي دوربين شما كجا را نشانه گرفته ؟؟؟
عكسي كه در روزنامه خراسان ديدم تاسف آور بود قرن قبل از ميلاد آن خانه هاي قديمي وبعد از ميلاد آن يك تير برق و يك كوچه سبز با ديوار آجري سيماني
از همين جا از دهيار خراشاد كمال تشكر كه مشكلات روستا را بيان كردن
از همين جا تاسف از بعضي زبان هاي بسته . برند ؟؟؟ تا زبانشان باز شود با آرزوي توفيق روز افزون
خراشاد:
درود بر شما دوست عزیز
ممنون از اینکه پیام گذاشتید ….
در مورد شخصیت ها و اهالی خراشاد ، ملاک ما چه در اینجا و چه در سایت khorashad.net موفقیتی است که کسب نموده اند …و نه اخلاق و رفتار و عقیده و … مهم این است که خراشادی هستند .. ما بندگان خدا، میزان خوبی برای سنجش اعمال و رفتار انسانها نیستیم … وقتی که خداوندی هست …..
در مورد قلعه و تخریب آن … من اولین بار است که می شنوم ..آیا قبرستان بوستان، قلعه و غیره در حال تخریب است ؟ .. متاسفانه بنده مدتهاست که از آنجا دورم .. لذا بی اطلاعم .. اگر اطلاعاتی دارید برای ما بفرستید .. و به ایمیل …. دوستانی که در منطقه هستند می بایست این آگهی و اخبار را به سایت برسانند … چندین بار در جای جای این سایت بیان کرده و تقاضا کردم از اهالی و مسئولین محلی خراشاد که با سایت مکاتبه کنند و ضمن معرفی ، مشکلات خود را بیان نمایند … که تاکنون تنها روحانی خراشاد، جناب ولیزاده…. به این درخواست پاسخ داده است … امیدواریم دیگران هم چنین کنند …
در مورد خرید زمین با غصب آن توسط دیگران، به همان دلیل فوق….. بی اطلاعم … امیدواریم که چنین نباشد …
در باب معرفی خراشاد .. حق با شماست .. خراشاد از قدیم الایام معروف بوده ( مانند شناختی که دوست نائینی من داشت یا مطلبی که در آن اشاره کوچکی به خراشاد و فراهان به عنوان دو منطقه نخبه پرور نموده بود ) ولی نه به اندازه امروز ….. حداقل در دنیای مجازی؛ جز مقاله ای که سال قبل در روزنامه خراسان در باب مشکلات روستا، نوشته شده بود (و نه معرفی روستا) ، مطلبی که معرفی کننده خراشاد باشد، نبود …
معروف بودن آن نباید در مقیاس محلی باقی می ماند و باید در سطح کشور می شناختنش … روستایی با پتانسیل بالای نخبه پروری …
امروزه می دانم….. هستند کسانی که بواسطه این سایت ….. خراشاد را بیشتر از بیرجند می شناسند ! … قریب 22 هزار بازدید که 15 هزار آن برای اولین بار بوده، نشان از شناخته شدن خراشاد برای 15 هزار نفر دارد … آنهم نه تنها به اسم، بلکه … با شناخت کامل … با دیدن تصاویرش …. با شناخت شخصیت هایش ….. شخصیت هایی که خیلی از آنها برای ما و شما هم ناشناخته بودند !
در مورد عکس هم … اگر عکس همانی باشد که در نسخه اینترنتی روزنامه خراسان درج شده …… که عکاسش من بودم ! … این عکس از مجموعه عکسهایی بود که از نقاط مختلف خراشاد …… و به جهت معرفی تصویری خراشاد گرفنه شده بود….. و آن عکس هم نشاندهنده قسمت شرقی خراشاد بود که به روستاهای نصرآباد و چاج متصل می گردد … حال روزنامه نگار روزنامه خراسان، از میان آن تصاویر، این را پسندیده و انتخاب کرده ! …..
اتفاقا آنچه مهم است، خانه های قدیمی روستاست و معماری قدیمی آن … و نه خانه های جدید … ماسوله به جهت معماری خانه های پلکانی آن، شناخته شده است …و گرنه ، روستاهای زیادی در شمال ، دارای طبیعتی مانند ماسوله هستند …..
بازهم تشکر از پیامتان … کاش ایمیلتان را می گذاشتید تا پاسخ خود را دریافت می نمودید …. در پناه حق …
ازاشنايي با اين سايت بسيار خوشوقتم و به داشتن همشهرياني چون شما افتخار ميكنم
خراشاد:
درود بر شما خانم سروری … همشهری عزیز …. به نوبه خود از حضور شما در این سایت و پیام زیبایتان تشکر می نمایم … موفق باشید … در پناه حق ….
ناشناس wrote @ می 22, 2008 at 3:02 ب.ظ
با سلام ،ضمن تشكر از زحمات فراوانتان خواهشمند است
اسم زير اضافه گردد:
خانم مهندس مرجان سليمي خراشاد:مهندس كشاورزي-دانشگاه بيرجند
خراشاد :
درود بر شما دوست عزیز ..ممنون از پیامتان … با توجه به اینکه اسامی درج شده در فهرست فوق، بر اساس عضو هیئت علمی، مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری بودن، تهیه شده اند… لذا از درج نام ایشان در فهرست شخصیت های علمی معذور بوده و در پایگاه اطلاعات و داده خراشاد (بخش کارشناسان) به زودی درج خواهیم نمود …
سلام من علي رضا شيردل از مشهد هستم وبه علت آشنايي با دوستي
مهربان و دلسوز كه اهل بيرجند و روستاي خراشاد هست افتخار ميكنم و
همچنين به اهالي روستاي خراشاد كه واقعا اين طور افراد برجسته اي در زمينه علم و دانش دارد تبريك مي گويم و ضمن تشكر از زحمات شما خواهشمند است اسم زير اضافه گردد:
آقاي بيژن روشن روان- دانشجوي رشته مهندسي معدن/اكتشاف-دانشگاه بيرجند-دانشكده فني مهندسي
او نيز خواننده-مداح اهل بيت(هيئت قمر بني هاشم) و همچنين در زمينه
داستان نويسي در دانشگاه مشهور مي باشد.
خراشاد:
درود بر شما دوست عزیز …. می بینم که رفته به رفته بر دانش آموختگان رشته مهندسی معدن از خراشاد ، اضافه می گردد … تا جایی که می دانم ابتدا بنده شروع نمودم .. سپس پسردایی بنده ، بعد آن، نوه مرحوم دکتر رضوانی و حال جناب بیژن روشن روان …. انشالله اینگونه ادامه یابد … می توان مجمعی از مهندسین معدن خراشادی تشکیل داد !
همانطور که در پیام بالا گفتیم… با توجه به اینکه اسامی درج شده در فهرست فوق، بر اساس عضو هیئت علمی، مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری بودن، تهیه شده اند… لذا از درج نام ایشان در فهرست شخصیت های علمی معذور بوده و در پایگاه اطلاعات و داده خراشاد (بخش کارشناسان) به زودی درج خواهیم نمود…
اما در مورد مداحی، خوانندگی و نویسندگی ایشان، نامشان را در بخش اهالی هنر درج خواهیم نمود … انشالله که شاهد اثر نوشتاری از ایشان نیز باشیم …
هم درد wrote @ می 25, 2008 at 11:06 ق.ظ
ز ین ملک چهار جا زند دم ز بهشت بهدان و بهلجرد و خراشاد و چنشت
( کتاب بهارستان آیت الله حاج شیخ محمد حسین آیتی )
خراشاد :
درود بر شما دوست گرامی ….تشکر از بیتی که فرستادید … بنابراین آنچه در روزنامه خراسان نقل شده بود، برگرفته از این شعر بود …
هم درد wrote @ می 28, 2008 at 10:33 ق.ظ
خبر خبر حضور تعاونی بانوان خراشاد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند در نمایشگاه بین المللی بیرجند خیابان غفاری
خراشاد:
درود بر همر درد عزیز … ممنون از اطلاع رسانی .. کاش کمی بیشتر توضیح می دادید … تا بتوان به عنوان خبر درج نمود … این که کی برگزار می شود … آیا برگزار شده؟ … آیا غرفه خاصی دارند؟ .. به عنوان مثال چندین سال پیش در نمایشگاه بین المللی تهران، غرفه مجزایی داشتند که آثار خود مانند پارچه بافی سنتی (تو بافی)، گلیم، جاجیم و … را به نمایش گذارده بودند …
با سلام خدمت شما و ضمن قدردانی از زحمات فراوانتان خواهشمند است
اسم لینکم را که بیژن ماینر زدید به بیژن روشن روان تغییر دهید.
خراشاد:
سلام … به چشم ! …
ناشناس wrote @ ژوئن 3, 2008 at 1:59 ب.ظ
سلام علیکم
شما با این کارتان حس ناسیونالیستی مردم بیرجند را تحریک میکنید واین خوب نیست.
خراشاد:
درود بر شما دوست گرامی و ناشناس
حقیقتا وقتی پیام شما را خواندم … تعجب کردم .. یعنی واقعا جای تعجب داشت و دارد …. در پاسخ به پیامتان و اظهار نگرانی شما باید نکاتی را عرض نمایم:
اول اینکه مردم بیرجند، بسیار بافرهنگ تر از آن هستند که به خاطر راه اندازی یک سایت ، معرفی یکی از مناطق بيرجند و معرفی نخبگان آن که از قضا بیرجندی نیز محسوب می شوند، ناراحت شده و احساس حسادت نمایند ، طوری که حس ناسیونالیستی شان در جهت منفی تحریک بشود … مردمی که سومین مدرسه ایران در شهرشان ساخته شد … مردمی که زودتر از تهرانی های پایتخت نشین، به مظاهر تکنولوژی چون آب لوله کشی و فرودگاه دست یافتند … مردمی که 4 پدر علوم نوین ایران از میان آنها برخواسته اند … این مردم، آنقدر فرهنگشان پایین نیست که حس منفی نسبت به خراشاد و خراشادیان داشته باشند! …. این پیام شما به گونه ای توهین به مردم بیرجند بود ! … تصور کنید که این پیام را یک غیربیرجندی بخواند ( که آمار نشان داده، می خواند! )… چه تصوری به وی دست می دهد نسبت به مردم بیرجند؟! ….
دوم اینکه … ما بخاطر معرفی منطقه ای از شهرستان بیرجند، معرفی نخبگان آن و در نهایت معرفی ویژگیهای بیرجند، مورد مواخذه قرار بگیریم …. و کارمان خوب نباشد ….. در حالی که آن معدود افرادی که بدلیل عمل ما، حس منفی ناسیونالیستی شان تحریک می شود و دید منفی نسبت به خراشاد دارند، ….. بر حق باشند و واکنششان منطقی ؟؟!! ….. خدا وکیلی ، این گفته شما با چه منطقی سازگار است؟!! … نزد هر انسان بامنطق و عادلی مطرح نمایید … مشخصا کار ما را تایید می نماید و واکنش آنها را مذموم می شمرد …. اشکال کار از آنِ تعداد معدودی (زیر 100 نفر!!) می باشد که حس ناسیونالیستی شان تحریک می شود و نه ما !! … نیاز به کمی فرهنگ سازسیت .. که از دست ما خارج است و به خانواده و … برمی گردد…..
از اینجا به بعد ، روی سخن با معدود افرادی از بیرجند است ( شاید 100 نفر هم نشوند) که هنوز از نظر فرهنگی از اکثریت مردم بیرجند، عقب مانده اند و به خراشاد به چشم یک رقیب نگاه می کنند یا بعضا یک دشمن !!…. و بدلیل وجود این سایت و واقعیت های موجود…. حس ناسیونالیستی منفی آنها (که بهتر است بگوییم فاشیستی … چون نه خراشاد و نه بیرجند، متعلق به دو کشور مختلف که نیستند … و تنها 4 فرسخ باهم فاصله دارند!!) تحریک شده است……..
دوستان عزیز …… مگر خراشاد و خراشادی، تافته جدا بافته از بیرجند و بیرجندی است؟ … مگر خراشادی خونش رنگین تر از بیرجندیست ؟ …. خوب است 24 کیلومتر بیشتر با بیرجند فاصله ندارد … خراشاد متعلق به بیرجند است … وجود چنین منطقه نخبه پروری و اهالی آن، خود باعث افتخار برای بیرجند و بیرجندیان بوده و هست … غیر از این است؟ … آیا همه نمی گویند خراشاد ، منطقه نخبه پروری که در نزدیکی بیرجند قرار دارد؟ … این که نباید باعث حسادت شود … مگر این روستا در خارج از ایران، یا شهرستان بیرجند واقع شده که به چشم بیگانه به آن نگاه بشود؟! و بعضا به آن حسادت کنند …! مگر خراشاد، …. قائن و فردوس و گناباد است؟ …. ….. وقتی اینگونه به خراشاد می نگرید … به غیر بیرجندی ها چگونه می نگرید؟! ….واقعا جای تاسف دارد …. بر آن دسته از افرادی که اینگونه به خراشاد می نگرند … انشالله که خداوند ، کمی از فرهنگ بالای سایر مردم بیرجند، به شما عطا نماید ….. حس ناسیونالیستی تان را در جای دیگر بکار بگیرید که لازم است … نه بر خودی ! …..مگر همین اهالی خراشاد برای بیرجند و بیرجندی زحمت نکشیده اند ؟! … مگر همین نخبگان باعث سرافرازی شما نیستند … خوب است بگوییم خراشاد قاین … یا خراشاد فردوس؟؟….. آیا اهالی خراشاد گناه کرده اند که استعداد علمی و اقتصادی و … دارند؟! …… مطمئنا اگر خراشاد اطراف اصفهان، شیراز؛ کرمان، تهران و … بود، … بهتر قدرش را می دانستند! ….. باید از این نخبگان خراشادی استفاده کرد …. نه اینکه با واکنش های احتمالی ناسیونالیستی این فرصت را از خود گرفته و آنرا به دیگر شهرها و کشورها حواله دهید! انشالله خداوند همه را به راه راست هدایت نماید ….
در پناه حق
حسین wrote @ ژوئن 3, 2008 at 2:32 ب.ظ
باسلام خدمت مدیریت سایت
لطفا جناب آقای علی خراشادیزاده فرزند استاد غلامحسین خراشادیزاده نجّار و عایق کار سرد خانه را هم به لیست اضافه کنید.
خراشاد:
درود بر شما دوست گرامی … ممنون از پیامتان …. با توجه به اینکه در این بخش، جهت معرفی بزرگان منطقه ، از طبقه بندی خاصی استفاده شده ….اگر ایشان در طبقه بندی ذکر شده قرار می گیرند، بفرمایید که در کدام بخش وارد نماییم …در غیر این صورت نام ایشان را در پایگاه اطلاعات و داده خراشاد وارد خواهیم نمود … مخلص شما … در پناه حق …
سلام . خدا قوت . لطفا در صورت امكان نام افراد زير را هم اضافه كنيد :
خانم فاطمه محبيان كارشناس ارشد رياضي - مدرس گروه رياضي دانشگاه پيام نور بيرجند
اقاي ابوالفضل محبيان مديريت نساجي مازندران بيرجند
مهندس محمد محبيان كارشناس ارشد سازمان جهاد كشاورزي بيرجند
اقاي علي سليمي خراشاد كارشناس ارشد علوم ازمايشگاهي و عضو هيات علمي دانشگاه ايرانشهر ( ساكن زاهدان )
دكتر حميد سروري - متخصص بي هوشي - مشهد
خراشاد:
درود بر شما …. و ممنون و متشکر از همکاری .. به زودی اضافه خواهند گشت …
؟ wrote @ ژوئن 5, 2008 at 11:13 ب.ظ
با سلام و تشكر فراوان . فراهم نمودن اين اطلاعات قابل تشكر است اما لطفا در درج اطلاعات تامل و دقت فرماييد چون بنده با شناخت از بعضي اشخاص كه شما نام انها را به عنوان هيات علمي ذكر كرده ايد اطلاع دارم كه فقط مدرس دانشگاه هستند و اين با هيات علمي تفاوت دارد . درج سمت ها و مدارك علمي به صورت دقيق باعث اعتبار و ابروي سايت شما مي شود و همين طور ثبت نادرست انها باعث مي شود هركس با هر اطلاعات نادرستي وارد شود و اين كم كم سبب سلب اعتماد از سايت خواهد شد . ما از دوستداران سايت شما هستيم .
با تشكر فراوان
خراشاد:
درود بر شما …. ممنون از پیامتان … در مورد اسامی درج شده در این لیست .. قریب به 85 درصد اسامی، بر اساس سایت های رسمی دانشکاه ها و سایر سایت ها و نیز اطلاعات شخصی بنده بوده است(آنچه که پیش از قرار دادن بر روی سایت می دانستم) .. 15 درصد بقیه نیز با همکاری خوانندگان این سایت بوده که بنده بر اساس سیستم حاکم بر فرهنگ فرانسه! مبنا را بر حقیقت گذارده ام، مگر خلاف آن ثابت شود! … با این حال بعضا برخی را مورد بررسی قرار داده و از درستی آن اطمینان حاصل نموده ام (با ارتباط و کسب اطلاع از بیرجند !) … به عنوان مثال در این باره می توان به خانم مهندس مریم خراشادیزاده اشاره نمود … ایشان در دانشگاه بیرجند تدریس می نمودند … ولیکن عضو هیئت علمی نبودند .. از ایشان به عنوان مدرس نام برده شده بود ….. ولیکن چند ماه پیش اطلاع یافتم که ایشان عضو هیئت علمی شده اند … لذا اصلاح نمودیم … (چندی پیش در یک وبلاگ که برای بچه های کامپیوتر دانشگاه بیرجند بود، از ایشان به عنوان مسلط ترین استاد نام برده شده بود! .. بنابراین چندان هم درج اسامی، بی حساب کتاب نیست! ؛) … یا در مورد دکتر مهدی مصری ؛ ایشان را از طریق یکی از دوستان و از طریق چت! و اثبات اینکه مادرشان خراشادی است و جستجو در اینترنت ، شناخته و درج نمودیم ……. اما این احتمال وجود دارد که در برخی از جزئیات (مانند آنچه شما ذکر نمودید) اطلاعات شغلی فرد یا افرادی به اشتباه ذکر شده باشد …
لذا متشکر خواهم شد که با ایمیل khorashadian@yahoo.com مکاتبه نموده و اعلام نمایید تا بررسی لازم صورت گرفته و در صورت اشتباه اصلاح نماییم ….
بنده خود به اختلاف عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه واقف هستم … چنانکه در اسامی ذکر شده نیز از برخی به عنوان مدرس و برخی عضو هیئت علمی نام برده شده است … ولیکن ممکن است خوانندگان به سیستم دانشگاهی اشراف نداشته باشند و عضو هیئت علمی و مدرس را یکی بدانند …
ما نیز مبنای کارمان در این سایت بر اثبات پذیری و درستی است … چون اولا در فرهنگ اکثر خراشادیان، دروغ جایی ندارد … ثانیا تحت تاثیر فرهنگ فرانسه هم که واقع شده ایم !! ؛) ….. بنابراین مانند آنچه در صفحه اطلاعاتی درباره خراشاد ، مشهود است؛ متون را با ذکر منابع آورده ایم … یا اگر دقت نمایید در مورد اخبار خراشادیان یا مطالب دیگر ، از منابع استفاده می نماییم …. برخلاف خیلی از سایتها و وبلاگها که به هیچ منبعی استناد نمی نمایند …..منتظر ایمیلتان هستیم … مخلص شما دوستداران …. در پناه حق
*** wrote @ ژوئن 6, 2008 at 4:05 ب.ظ
سلام . دست مريضاد . سايت خوبي داريد اما به نظرم اگر مطالب دسته بنيد بشن بهتره . يعني الان يه كم شلوغ شده .
تعدادي از عكس از خراشاد گرفتيم مي تونيم واستون بفرستيم ؟
خراشاد:
درود بر شما .. متشکر از پیامتان … درست است .. سایت شلوغ شده … خودم به این نتیجه رسیده بودم…. ولی متاسفانه زمان و وقت اینکه بتوانم کمی خانه تکانی ! نمایم را بدلیل درگیری درسی نداشته و فعلا ندارم ! …شاید خداوند وقتی به ما عطا نماید ! .. ممنون می شوم اگر پیشنهادی در این زمینه دارید به ایمیل khorashadian@yahoo.com بفرستید … ضمنا ما پذیرای تصاویر شما هم هستیم … به ایمیل فوق بفرستید تا با نام خودتان در سایت درج گردد … اگر هم خودتان تمایل به نوشتن دارید .. ایمیلی بزنید تا دعوت نامه ای برای شما بفرستیم … موفق باشید …
هم درد wrote @ ژوئن 8, 2008 at 4:47 ق.ظ
مزار محمد ابراهيم قدسي در قبرستان كنار كاريز خراشاد هست
ولي بخاطر نداشتن سنگ قبر و فقط روي آن نوشته شده آخوند ملا ابراهيم قدسي كه بايد همان باشد
درباره شيخ جعفر رضواني و شيخ ذبيح ا… وملا احمد خليلي((گلي)) و همچنين مزار حسين محمدي كه جز تاريخ فوت 1295 ه. ش و نام هيچ اطلاعاتي وجود ندارد.
هم چنين براي آشناي مردم با اين بزرگواران ما اقدام به نوشتن زندگي نامه و خدمات ايشان (آخوند ملا علي مجتهد. محمد ابراهيم قدسي ومحمداسماعيل رصواني ) نموده و در مسجد نصب در ديد عموم قرار گرفته است.
اما ما نياز به عكس و دست نوشته وخاطرات از اين بزرگان داريم كه بايد اعلام شود وبه كتابخانه شهداي روستاي خراشاد تحويل نمايند تا ما بتوانيم در آينده اقدام به چاب آن نمايم
از زحمات وحمايت آقاي وليزاده در اين مورد كمال تشكر را داريم
با تشكر
خراشاد:
درود بر شما و دست مریزاد به همتتان …. بنده با نوه مرحوم رضوانی در ارتباط هستم .. در صورتی که تصاویری از ایشان را داشته باشند .. خواهم گرفت …. در مورد آخوند ملاعلی خراشادی و شیخ ابراهیم قدسی و .. که از یک خاندان هستند به گمانم دکتر محمدمهدی واعظی راد مدارکی داشته باشند .. بویژه که اطلاعاتشان در مورد این خاندان خوب است ….
در مورد خاطرات هم به نوشته ای که در مورد دکتر رضوانی در این سایت درج شده می توانید مراجعه نمایید و هم به بنیاد ایرانشناسی با این آدرس : http://213.176.111.7:8080/iranology/Persian/Farhikhtegan_F/Groups.aspx?var=1
بخش تاریخ …. دکتر محمداسماعیل رضوانی .
موفق باشید … منتظر همکاری شما در تکمیل پایگاه داده و اطلاعات خراشاد هستیم ….
هم درد wrote @ ژوئن 8, 2008 at 4:52 ق.ظ
چه كسي ما را ياري خواهد نمود ؟؟؟
اگر مردم خراشاد كمك كنند درنظر داريم تاريخ روستاي خراشاد را بنويسيم و منتشر نمايم
خراشاد:
ما در خدمت هستیم .. البته نوشتن تاریخ یک روستا نیازمند استفاده از منابع نوشتاری و شفاهی بسیاری است …قریب به یقین مرحوم دکتر رضوانی تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده اند…..ضمن اینکه …. شنیده ام در کتاب بهارستان مرحوم آیتی مختصر اشاره ای در مورد تاریخ خراشاد شده …
mehdi wrote @ ژوئن 8, 2008 at 5:28 ق.ظ
سلام آقا یاسر گل…چطومطوری؟
اسم خانم محبیان مرضیه هست
گفتم بگم که بعدن نگی نگفتی
موفق باشی
خراشاد:
ممنون مهدی عزیز …. چطورش که خوبیم .. مطورش را نمی دانیم ! … اصلاح می نماییم .. در پناه حق…
……. wrote @ ژوئن 8, 2008 at 4:47 ب.ظ
این پیام بنا به درخواست فرستنده آن ، حذف گردید :
…
…
..
.
خراشاد:
درود بر شما … بسیار زحمت کشیدید .. ممنون … بیشتر اسامی ذکر شده را نمی دانستم …. اسامی را وارد نمودم … کنترل نمایید ببینید درست وارد شده یا خیر … ماشالله کم نیستند ! .. انشالله خداوند زیادتر نماید … اگر بتوانید در مورد معلمان، نام شهر یا درس و یا برخی دیگر نام دانشگاه را به بنده بدهید بسیار ممنون می شوم … انشالله خودتان در صورتی که ایشان را می شناسید … به آنها در مورد سایت اطلاع بدهید تا ببینند و چنانچه احیانا رضایت نداشته باشند از درج نامشان ، اقدام نماییم در جهت حذف …. منتظر اطلاعات خوب شما هستیم ….
…… wrote @ ژوئن 8, 2008 at 7:32 ب.ظ
این پیام بنا به درخواست فرستنده آن ، حذف گردید :
…
…
..
.
خراشاد:
بازهم تشکر .. اضافه نمودیم …
ناشناس wrote @ ژوئن 9, 2008 at 5:52 ق.ظ
سلام
اين افراد را دربخش كارشناسان ارشد اضافه نماييد
1- خانم مهناز خراشادي زاده فوق ليسانس شيمي
2-خانم فاطمه حسيني فوق ليسانس علوم تربيتي
3- آقاي محسن خراشادي زاده فوق ليسانس ميكروبيولوژي
خراشاد:
درود بر شما … ممنون از اعلام اسامی… اگر نام دانشگاه را نیز ذکر می نمودید … تکمیل تر می شد … اضافه نمودم .. … انشالله خودتان در صورتی که ایشان را می شناسید … به آنها در مورد سایت اطلاع بدهید تا ببینند و چنانچه احیانا رضایت نداشته باشند از درج نامشان ، اقدام نماییم در جهت حذف …. منتظر اطلاعات خوب شما هستیم …. موفق باشید …
ناشناس wrote @ ژوئن 9, 2008 at 6:09 ق.ظ
4- آقاي محمدعلي خراشادي زاده فوق ليسانس زيست شناسي دريا
خراشاد:
درود بر شما … ممنون …..اگر نام دانشگاه را نیز ذکر می نمودید … تکمیل تر می شد … اضافه نمودم .. … انشالله خودتان در صورتی که ایشان را می شناسید … به آنها در مورد سایت اطلاع بدهید تا ببینند و چنانچه احیانا رضایت نداشته باشند از درج نامشان ، اقدام نماییم در جهت حذف …. منتظر اطلاعات خوب شما هستیم …. موفق باشید …
ناشناس wrote @ ژوئن 9, 2008 at 6:19 ق.ظ
آقاي رضا خراشادي زاده نويسنده كتاب درس هايي از سيره مديريتي پيامبر اعظم(ص) ناشر:انتشارات اعتدال
خراشاد:
درود بر شما … ممنون از اعلام اسامی… اضافه نمودم .. … انشالله خودتان در صورتی که ایشان را می شناسید … به آنها در مورد سایت اطلاع بدهید تا ببینند و چنانچه احیانا رضایت نداشته باشند از درج نامشان ، اقدام نماییم در جهت حذف …. منتظر اطلاعات خوب شما هستیم …. موفق باشید …
ناشناس wrote @ ژوئن 9, 2008 at 6:20 ق.ظ
آقاي عليرضا خراشادي زاده نويسنده كتاب آموزه هاي تربيتي و اخلاقي در مديريت
خراشاد:
درود بر شما … ممنون … اضافه نمود